آموزش کسب درآمد از آپارات

آموزش کسب درآمد,آموزش کسب درآمد از آپارات,آموزش کسب درآمد اینترنتی,کسب درآمد واقعی,کسب درآمد از اشتراک ویدیو,روش آسان کسب درآمد,بهترین راه کسب درآمد از اینترنت,راه کسب درآمد اینترنتی,پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه,آپارات,آموزش آپارات,سرویس کسب درآمد آپارات,کسب درامد سریع,چطوری از اینترنت پول دربیاریم,کسب درآمد با موبایل,کسب درآمد در خانه,آموزش آپارات آسان,پول درآوردن از آپارات,

کسب درآمد اینترنتی، روش‌های متعددی دارد و ایده‌های مختلفی برای این موضوع وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها درآمد بسیاری کسب کرد. یکی از ایده‌های بسیار خوب برای کسب درآمد از ا

Facebook

آخرین ارسال های انجمن

آموزش کسب درآمد از آپارات


کسب درآمد اینترنتی، روش‌های متعددی دارد و ایده‌های مختلفی برای این موضوع وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها درآمد بسیاری کسب کرد. یکی از ایده‌های بسیار خوب برای کسب درآمد از اینترنت، فعالیت در سرویس‌های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب یا آپارات می‌باشد که با تولید ویدیوهای جذاب و خلاقانه، می‌توان درآمد خیلی خوبی داشت. اگر این سوال در ذهن شماست که کسب درآمد از آپارات و یوتیوب چگونه است، در اینجا پاسخ آن را دریافت خواهید کرد.

در این مطلب سعی شده تمامی موارد مربوط به سرویس‌های اشتراک ویدیو مانند نحوه درآمدزایی و همچنین قوانین آنها توضیح داده شود تا بتوانید درآمدزایی خود را شروع کنید.

 

روش‌های کلی کسب درآمد از سرویس‌های اشتراک ویدیو

 

روش اول: استفاده از ویدیوهای ساخته‌شده توسط دیگران

 

یکی از روش‌های رایجی که افراد زیادی از آن برای درآمدزایی استفاده می‌کنند، آپلود ویدیوهای جذاب و مخاطب‌پسندی است که توسط افراد یا شرکت‌های دیگری ساخته و منتشر شده است. در این روش نیازی نیست که شما کار خاصی انجام دهید، تنها ویدیوهایی که فکر می‌کنید بازدهی خوبی دارند را می‌توانید منتشر کنید و از این راه درآمد داشته باشید.

البته این نکته را درنظر داشته باشید که ویدیوهایی که توسط افراد دیگری ساخته شده است و شما منتشر می‌کنید، باید با رضایت سازندگان آنها باشد، یعنی اگر سازندگان ویدیوها، از شما بدلیل نقض کپی‌رایت شکایت کنند، احتمالاً ویدیوی شما حذف و درآمدی که از طریق این ویدیوها بدست آورده بودید، از حساب شما کسر خواهد شد.

 

روش دوم: ساخت ویدیو بدون جذب اسپانسر

 

در روش دوم، بدون اینکه قصد تبلیغ برای شخص یا شرکت خاصی را داشته باشید، اقدام به تولید ویدیو و انتشار آنها می‌کنید. این مورد را درنظر داشته باشید که در ابتدای راه، شاید نتوانید اسپانسر جذب کنید، چون هنوز به شهرت کافی نرسیده‌اید و ویدیوهای شما شاید بازدید بالایی نداشته باشند، اما در ادامه می‌توانید اینکار را انجام دهید که در ادامه توضیحات آن را می‌بینید.

 

روش سوم: تبلیغ بصورت مستقیم یا غیرمستقیم (جذب اسپانسر)

 

اما در روش سوم کسب درآمد از سرویس های اشتراک ویدیو، می‌توانید برای ویدیوهای خود اسپانسر جذی کنید. در این حالت افراد یا شرکت‌ها، به شما مبالغی را پرداخت می‌کنند و شما در ویدیوهایی که می‌سازید، بصورت مستقیم یا غیرمستقیم، برند یا محصولات آنها را تبلیغ می‌کنید. این مورد یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان از آن، درآمد فوق‌العاده ای کسب کرد.

مطمئن باشید افراد زیادی حاضر می‌شوند تا مبالغ بعضاً بالایی را به شما پرداخت کنند تا شما محصولات یا خدمات آنها را تبلیغ کنید. انیمیشن‌های “دیرین دیرین” یا “سوریلند” از همین روش برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. اگر ویدیوهای آنها را کم‌وبیش دنبال کرده باشید، می‌بینید که همیشه در ویدیوهایی که تولید می‌کنند، یک یا چند شرکت را نیز تبلیغ می‌کنند و از این راه، به درآمدهای قابل توجهی دست یافته‌اند.

 

سرویس‌های اشتراک ویدیو، بر چه اساسی به شما پول می‌دهند؟

 

در اکثر سرویس‌های ایرانی اشتراک ویدیو که در آنها امکان درآمدزایی وجود دارد، درآمدزایی معمولاً بر مبنای بازدید از ویدیوهاست. یعنی هر چه بازدید ویدیوهای شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری را کسب خواهید کرد. اما در مورد یوتیوب قضیه متفاوت است. در سرویس اشتراک ویدیوی یوتیوب، شما علاوه بر اینکه براساس میزان بازدید از ویدیوهای‌تان درآمد دارید، ملاک‌های دیگری نیز درنظر گرفته شده که در قسمت کسب درآمد از یوتیوب، به آن پرداخته خواهد شد.

البته این مورد را درنظر داشته باشید که نحوه کسب درآمد از سرویس‌های اشتراک ویدیو تا حد زیادی شبیه یه یکدیگر است، تنها در برخی موارد، امکان دارد شرایط آنها با هم متفاوت باشد. سعی شده به طور تخصصی هر مورد بررسی شود و اطلاعات کاملی از این سرویس‌ها در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

کسب درآمد از آپارات

 

اولین سرویس اشتراک ویدیو در ایران، که توانست خیلی زود نگاه‌ها را به سمت خودش جلب کند آپارات بود. آپارات، خیلی زود توانست مخاطبین زیادی را جذب کند و همین بود که این سرویس محبوب، امروز به بزرگ‌ترین سرویس اشتراک ویدیوی ایران تبدیل شده است. رفته رفته کاربران بیشتری به سمت آپارات هجوم بردند و در ادامه با راه‌اندازی بخش درآمدزایی، این امکان را به کاربران خود داده تا بتوانند از طریق انتشار ویدیو، درآمد کسب کنند.

تقریباً اکثر ما سابقه تماشای ویدیوهای آپارات را داریم و می‌بینید که افراد زیادی، روزانه ویدیوهای زیادی را آپلود می‌کنند و همین موضوع باعث محبوبیت بالای این سرویس اشتراک ویدیو شده است.

همانطور که در بالا عرض شد، آپارات امکان درآمدزایی را برای کاربران فراهم کرده است و البته قوانینی هم برای این موضوع تعیین کرده که باید براساس آن، ویدیوهای‌تان را آپلود کنید. البته برای اینکه بتوانید در این زمینه فعالیت داشته باشید، در ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت صباویژن جهت محاسبات مالی بسازید.

 

بروز شدن طرح کسب درآمد از آپارات

 

آپارات در راستای حمایت از تولیدکنندگان محتوا از سال ۹۶ امکان درآمدزایی از محتوا رو به پنل صباویژن اضافه کرد. تولیدکنندگان محتوا با اضافه کردن کانال خود به صباویژن در بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات آپارات سهیم می‌شدند.

وجود بازدیدهای تقلبی، عدم دسترسی به جزییات بیشتر برای درآمد کسب‌شده، جدا بودن پنل درآمدزایی از آپارات و مهم‌تر از همه دقیق نبودن محاسبه بازدید به عنوان یک شاخصه برای پرداخت درآمد، تصمیم برآن شد که فرآیند کسب‌درآمد را به عنوان بخشی از پلتفرم آپارات، بازطراحی کنیم.

مهم‌ترین تغییر، پرداخت درآمد بر اساس زمان تماشا

اگر در سال گذشته تولید‌کننده محتوا در آپارات بوده‌اید، احتمالا شاخصی را به عنوان زمان تماشا‌(Watch time) برای ویدیوهای خود دیده‌اید، زمان تماشا به معنی زمانی است که کاربران صرف تماشای یک ویدیو می‌کنند.

 

 

چرا آپارات براساس زمان تماشا پرداخت می‌کند؟

 

آپارات به عنوان یک پلتفرم سعی بر تشویق کاربرانی دارد که محتواهای با کیفیت بارگذاری می‌کنند و حامی افرادی است که در راستای تولید محتوای بهتر در تلاش هستند.

 

چطور بهتر بودن یک ویدیو را می شود تشخیص داد؟

 

روزانه هزاران ویدیو در آپارات بارگذاری می‌شوند و قطعا بررسی کیفیت آن‌ها توسط آپارات ناممکن است و عاری از اشتباه نیست، بنابراین جذاب بودن و با کیفیت بودن یک ویدیو، شاخصی است که باید با واکنش کاربران آپارات آن را سنجید.

تا پیش از این در سیستم کسب درآمد؛ آپارات به ازای تعداد بازدید‌ از یک ویدیو حمایت مالی خود را انجام می‌داد، بدان معنی که هر چقدر یک ویدیو بازدید بیشتری داشت درآمد بیشتری را هم دریافت می‌کرد. ما دریافتیم که تعداد بازدید بیشتر برای یک ویدیو به معنای بهتر بودن آن نیست.

برای مثال؛ دو ویدیو با یک موضوع مشابه در آپارات در نظر بگیرید:

ویدیو اول: دارای محتوای با کیفیت با تعداد بازدید کم

ویدیو دوم: دارای محتوای ضعیف‌‌تر با تعداد بازدید بیشتر

همانطور که در تصویر می‌بینید، ویدیو دوم احتمالا با یک عنوان جذاب تعداد بازدید بیشتری را گرفته‌است و ویدیو اول به دلیل محتوای بهتر، کاربران زمان بیشتری را صرف تماشای‌آن کرده‌اند اما به نسبت محتوای ضعیف‌تر تعداد بازدید کمتری دارد. بنابراین زمان تماشا به نسبت تعداد بازدید، شاخص عادلانه‌تری برای حمایت و پرداخت به یک تولیدکننده ویدیو به حساب می‌آید.

 

ثبت‌نام برای شروع کسب درآمد از آپارات

 

برای شروع باید به حساب کاربری خود در آپارات وارد شوید. پس از اینکه وارد شدید باید به آدرس Aparat.com/income بروید.

در این صفحه سه قدم پیش روی شما قرار دارد که باید طی کنید و اطلاعاتی که برای کسب درآمد از آپارات نیاز است را تمکیل کنید؛ معرفی، مطالعه شرایط و قوانین و ثبت درخواست.

در قدم اول یعنی معرفی، توضیحاتی در مورد کسب درآمد از آپارات با اشتراک ویدیو توضیحاتی قرار دارد. دوست داشتید مطالعه کنید و بعدش بر روی دکمه‌ی «متوجه‌ام، قدم بعدی» کلیک کنید.

در قدم بعدی شرایط و مقرراتی وجود دارد که برای کسب درآمد از طریق آپارات باید آنها را بپذیرید. پس از مطالعه و پذیرش بر روی دکمه‌ی «متوجه‌ام، قدم بعدی» کلیک کنید.

در این بخش بایستی نام کاربری صباویژن‌تان را وارد کنید. درآمد شما در آپارات از طریق صباویژن به شما پرداخت خواهد شد.

در صورتی که عضو صباویژن هستید این مرحله را نادیده بگیرید و به مرحله‌ی بعد بروید. اگر عضو نیستید بر روی دکمه‌ی «ثبت‌نام در صباویژن» کلیک کنید تا برید به بخش ثبت نام در صباویژن. باید فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید. فرقی ندارد نوع اکانت شما تبلیغ‌گیرنده یا تبلیغ‌دهنده باشد. می‌توانید گزینه‌ی هر دو را انتخاب نمایید. پس از تکمیل فرم ثبت‌نام وارد حساب خود در صباویژن شوید. پس از وارد شدن به پنل صباویژن، تب مربوط به پنل را باز بذارید به تب آپارات بازگردید.

نام کاربری خود را در قسمت «عضو صباویژن هستم» وارد کنید و بر روی ثبت درخواست کلیک کنید. پس از این رمز صباویژن از شما خواسته می‌شود که باید آن را هم وارد نمایید.

پس از اینکه درخواست را ارسال کردید پیام «وضعیت شما منتظر تایید است» در صفحه‌ی وضعیت نمایش داده می‌شود. در این مرحله آپارات پروفایل و ویدیوهای آپلود شده توسط شما را بررسی می‌کند و درصورتی که با قوانین عضویت در طرح کسب‌درآمد همخوانی داشته باشد درخواست شما تائید خواهد شد.

پس از قبول درخواست شما توسط آپارات، گزینه‌ای به پروفایل‌تان اضافه خواهد شد با عنوان «درآمد از آپارات». این گزینه از طریق منویی که در بالای صفحه سمت چپ وجود دارد قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

محاسبه درآمد کانال شما به چه صورت‌است؟

 

• در صورتی که بازنشرکننده‌ ویدیو باشید، به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو، ۶۰۰ ریال درآمد خواهید‌داشت، علاوه بر آن، هر ۱۰۰۰ ویديوی آپلود شده در ماه، هر درآمدی را که بر اساس دقیقه نمایش، بدست‌می‌آورید با ضریب ۳ درصد افزایش می‌دهد.

 

درباره : مطالب خواندنی , آموزش ها ,


بازدید : 712 | تاریخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 18:14 بعد از ظهر | نویسنده : Meysam ruzdar | نظرات (1)
برچسب ها : آموزش کسب درآمد , آموزش کسب درآمد از آپارات , آموزش کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد واقعی , کسب درآمد از اشتراک ویدیو , روش آسان کسب درآمد , بهترین راه کسب درآمد از اینترنت , راه کسب درآمد اینترنتی , پول درآوردن از اینترنت بدون سرمایه , آپارات , آموزش آپارات , سرویس کسب درآمد آپارات , کسب درامد سریع , چطوری از اینترنت پول دربیاریم , کسب درآمد با موبایل , کسب درآمد در خانه , آموزش آپارات آسان , پول درآوردن از آپارات ,

مطالب مرتبط

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط دلدار موزیک در تاریخ 1400/12/20 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید
http://music.5kb.ir


کد امنیتی رفرش

قانون کپی رایت

استفاده و باز نشر مطالب سایت ما در سایت یا وبلاگ شما فقط با ذکر منبع مجاز می باشد و در صورتی که مطالب را بدون ذکر لینک منبع در سایت تان قرار دهید مرتکب عمل غیرقانونی شده اید و ما موضوع را جهت برخورد قانونی با متخلف پیگیری خواهیم کرد.